Restaurangtips

Jag har varit en dålig matbloggare senaste dagarna som mest ätit ute...

Men ni ska i alla fall få några restaurangtips:

Primo Deli Ciao Ciao- Delikatess och vedungspizza. Bästa pizzan på Söder. Alltid lika gott!

Restaurang Imperiet - Serverar husmanskost till lunch, prisvärt (85kr lunch) och jättegod mat! I fredags åt jag en otroligt god fisk och skaldjurspasta med vitvinsås.

Aya Sofya - Jättegod turkisk mat. Deras mezetallrik är perfekt att dela två på om man vill småäta och drick vin. Deras svärdfisk var den godaste jag ätit.

Kommentarer
Postat av: malin

jag som trodde att primo hade alldeles för nyttiga pizzor för din smak. för lite fett och för knaprig botten :)

2007-10-05 @ 09:58:15
Postat av: viola

hehe ja när jag är bakis ja :)
men annars så... mmmmmums!
hittat en nya favvo nu med kronärtskocka, pinjenötter, ruccola och parmesan!
men du äter väl inte pizza längre i ditt nyttiga liv ;)

2007-10-05 @ 11:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0