Veckans matsedel

Ny vecka igen... skriver bara mån-fre för jag jobbar hela helgen och jag vet inte än om jag tänker äta maten på jobbet eller ta med egen.

Måndag
Vegetarisk buffe på Åhlens
Falafell, potatis, sallad och yoghurtsås

Tisdag
Pasta med tomatsås, bönsallad med fetaost, haricots verts
Tomatsoppa med quornfärs, röda linser och pasta

Onsdag
Tomatsoppa se tis
Falefell, ris och coleslow

Torsdag
Falefell se ons
Tonfisksås och pasta

Fredag
Lunch ute
Fisksoppa (rester från frysen)

Det är skafferi-rens som gäller den här veckan :)


image32
Falefell, ris, tomatsås och coleslow


Kommentarer
Postat av: elinor

det är tävling i min blogg! var med vettja :)

2008-02-12 @ 15:41:22
URL: http://littleellie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0