Helgen

Ja det har gått ganska bra det här, men jag är hungrig mellan varven, så när jag kört detta en vecka på tisdag så börjar jag tillföra mer kolhydrater. Jag tror att jag lyckas bli av med sötsuget, är inte alls sugen på något sött längre. Däremot har jag ätit mängder med nötter och frön, så det är dax att dra ner på det nu. Kände att det var viktigast att bli av med sötsuget först så därför har jag ätit så mycker nötter jag har velat.

Lördag
Yoghurt med nötochfröblandning 1 ägg med majonäs
Lins- och bönsoppa med cheddarost
mellis: tonfisk med ett ägg och majonäs
Stekt laxfilé med haricots verts och gorgonzolasås (creme fraiche och gorgonzola värms och kryddas)

image31
Laxfile med haricots verts, kokt broccolo och gorgonzolasås, det var så smaskigt!

Jobbade natt på lördagen, trodde det skulle bli svårt utan mackor och choklad, men det gick bättre än väntat. Fick dricka vanligt the bara för att pigga på mig (har inte druckit kaffe eller svart the under veckan)
Under natten åt jag: blandade nötter, grapefrukt, körsbärstomater och keso med blåbär.

Söndag
Äggröra med cheddarost 1 avocado, majonäs
mellis: Smoothie
Stekt lax se lör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0