Matsedel v 39

Mån Stekt laxfile, rotmos / Sojakorv och potatismos, brysselkål, ajvar relich
Tis Sojakorv och potatismos, brysselkål, ajvar relich / Stekt fisk, potatis, yoghurtsås
Ons Sojakorv och potatismos / Quornfärsås och fullkornspasta
Tors Broccolisoppa / Quornfärsås och fullkornspasta
Fre Kikärtsbiffar, fullkornsris, yoghurtsås / Quornfärsås och fullkornspasta
Lör Quornfärsås och quinoa / Färska räkor, ägg. grönsaker, bröd och majonäs
Sön Bakpotatis med tonfiskröra och smarrig tårta och kaka (Taxinge) / Quinoasallad

Ser ut som jag äter samma jämt, men när jag lagar mat gör jag alltid flera portioner så man slipper laga varje dag. Tur att jag äter på jobbet ibland så man får lite variation.

I söndags bjöd mamma och pappa hela famlijen till Taxinge som tack för hjälpen på mammas 50års fest. Där har de så mycket smarrigt så det är inte klokt. Jag åt bakpotatis med tonfiskröra och sedan en bit sachertårta som var ljuvlig och en liten pinacolada kaka. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0